آنچلوتی: رونالدو یک گل برای فینال نگه داشته است؛ مهار پنالتی کلیدی بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: رونالدو یک گل برای فینال نگه داشته است؛ مهار پنالتی کلیدی بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: رونالدو یک گل برای فینال نگه داشته است؛ مهار پنالتی کلیدی بود

طرفداری- کارلو آنچلوتی به دنبال پیروزی 4-0 تیمش مقابل کروز آزول مکزیک در جام باشگاه های جهان به تمجید از اخلاق تیمی کریستیانو رونالدو پرداخت.

این ملی پوش پرتغالی موفق به گلزنی در مراکش نشد، اما دو پاس گل برای گرت بیل و ایسکو مهیا کرد، و باعث شد تا مربی تیم به خاطر از خود گذشتگی های این بازیکن برای تیم، از وی ستایش کند.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، آنچلوتی در پایان مسابقه گفت: "این هیچوقت آسان نیست اما تیم خوب بازی کرد و پیروز شد. حالا باید ببینیم که در فینال با چه تیمی روبرو خواهیم شد. ما قدرتمند و سازمان یافته بودیم، متمرکز ماندیم و بهترین بازی خود را به نمایش گذاشتیم.

درست است که مهار ضربه پنالتی از سوی ایکر کلیدی بود. در حالیکه بازی 2-0 بود، به نظر می رسید که کار تمام شده است اما آنها هنوز هم می توانستند به بازی برگردند. او مهار بسیار خوبی انجام داد.

کریستیانو هم خیلی خوب بازی کرد، و دو پاس گل داد و مثل همیشه بسیار مؤثر بود، حتی با وجود اینکه موفق به گلزنی نشد. مطمئناً او یک گل برای فینال نگه داشته است."

مصدومیت سرخیو راموس: "فکر نمی کنم نگران کننده باشد. فکر می کنم چند روز استراحت حال او را خوب خواهد کرد و باید برای فینال آماده باشد."

درهای باز زمین تمرین در رباط: "ما هواداران زیادی در رباط داشتیم و تصمیم گرفتیم که جلسه تمرینی را عمومی کنیم. ما اینجا را دوست داریم و در داخل زمین و هتل نیز حمایت خوبی به عمل آمد. همه یکسان هستند. مادرید باشگاه بزرگی است. بازی کردن در مغرب مثل بازی در خانه است و برای خوب بازی کردن به ما کمک می کند."

یک سال فوق العاده: "من انتظار این را نداشتم، اما این تیم شایستگی به پایان رساندن سال با عنوان قهرمانی جهان را دارد."

ضربه 'رابونای' کریستیانو رونالدو: "من آن را خوب ندیدم اما وقتی کریستیانو باشد، جای تعجب نیست."

حریف فینال: "سن لورنزو با تجربه تر از اوکلند است، اما در فوتبال هر اتفاقی می تواند رخ دهد و ما با در نظر گرفتن اینکه با هر کدام از آنها می توانیم روبرو شویم، خود را برای فینال آماده خواهیم کرد."

زمین مسابقه: "عالی بود، یک زمین بسیار خوب."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 9:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.